Faq
Co to jest AMBERIF virtual showroom?
To innowacyjne przedsięwzięcie wystawiennicze w formule on-line, a jednocześnie multifunkcjonalna platforma cyfrowa umożliwiająca podtrzymywanie aktywności biznesowej w sieci: nawiązywanie nowych kontaktów handlowych, prezentowanie premierowych kolekcji, przeprowadzanie aukcji, przyjmowanie zamówień, realizacja spotkań w formule matchmaking’u, sprzedaż produktów i usług.
Oprócz rozwiązań handlowych i transakcyjnych - połączonych w kompleksowy moduł e-commerce AMBERIF VIRTUAL SHOWROOM zawierać będzie również ekspercki portal wiedzy o designie, trendach marketingowych, wydarzeniach artystycznych i naukowych związanych z bursztynnictwem i złotnictwem, prezentacje sylwetek autorów oraz ich dokonań, wyniki konkursów projektowych, wystaw i pokazów mody. Przy jego pomocy możliwa będzie również organizacja profesjonalnych konferencji, sympozjów, kursów, szkoleń, wykładów i prezentacji w najwyższym standardzie audiowizualnym.
Kiedy odbędzie się AMBERIF virtual showroom?
AMBERIF virtual showroom to 3 dni nawiązywania kontaktów handlowych, prezentacji premierowych kolekcji i sprzedaży produktów i usług w formule targów online!
Dołącz do nas w dniach 24-26 czerwca.
Kto może uczestniczyć w targach?
Wydarzenie jest otwarte dla wszystkich związanych z branżą jubilerską. Musisz się tylko zarejestrować.
Możesz to zrobić tutaj.
Jak skontaktować się z obsługą klienta?
Obsługa klienta jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail: amberif@mtgsa.com.pl lub faq@mtgsa.com.pl.
Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi, napisz do nas e-maila na adres amberif@mtgsa.com.pl lub faq@mtgsa.com.pl.
Jak mogę sprawdzić, czy mogę dołączyć do targów?
Przejdź do pokoju testowego, aby sprawdzić, czy możesz uczestniczyć w targach bez problemów! Możesz to zrobić TUTAJ - zmień język na stronie wybierając odpowiednią flagę na dole po prawej stronie.
Jak mogę dołączyć do targów online?
Aby uczestniczyć w targach AMBERIF virtual showroom należy zalogować się na stronę internetową i wybrać Pass. Uczestnictwo jest bezpłatne.
Oprócz tego powinieneś:
- być zalogowanym (zawsze),
- zaakceptować regulaminy,
- uzupełnić swój profil (jeżeli nie jest uzupełniony)
- zarejestrować się (tylko przy pierwszym logowaniu).
Co mogę robić na platformie?
Platforma składa się z następujących sekcji:
- Mapa expo - odwiedź wirtualne stoiska, gdzie masz możliwość rozmowy, uczestnictwa w webinarach, zostawienia i zebrania wizytówek, zobaczenia wideo i strony wystawców, zebrania broszur produktów, sprawdzenia produktów, a także umówienia spotkań 1:1.
- Matchmaking - jest to narzędzie, dzięki któremu możesz wyświetlać profile użytkowników i umawiać spotkania 1:1.
- Katalog produktów - miejsce, w którym znajdziesz opisy oraz zdjęcia produktów Wystawców.
- Program Wystawców - sprawdź jakie webinary i inne aktywności przygotowali dla Ciebie nasi Wystawcy.
Jakie są wymagania systemowe, aby uczestniczyć w targach online?
Pełną listę wymagań dotyczących używanego przez nas systemu znajdziesz tutaj.
AMBERIF virtual showroom korzysta z platformy LiveWebinar, dzięki której możliwa jest organizacja targów online. To rozwiązanie wykorzystywane jest na wielu różnych płaszczyznach, np. organizacji transmisji, spotkań. Platforma jest również używana w narzędziu matchmakingowym.
Jeśli masz stoisko podczas AMBERIF virtual showroom, LiveWebinar będzie narzędziem, dzięki któremu będziesz mógł się spotkać z osobami odwiedzającymi Twoje stanowisko online.
Jeżeli organizujesz wydarzenie online lub potrzebujesz platformy do prowadzenia wideokonferencji/ webinarów, sprawdź LiveWebinar www.livewebinar.com.
Czym jest rejestracja podczas targów online?
Rejestracja online działa tak jak rejestracja podczas targów stacjonarnych. Należy wybrać identyfikator, za pomocą którego zalogujesz się na targi zaznaczając odpowiednie pole. Aby tego dokonać musisz mieć Pass na swoim koncie. Po rejestracji nie możesz zmienić swojego adresu mailowego, imienia i nazwiska, a także nie możesz przekazać ostatniego identyfikatora, który masz na swoim profilu. Jeżeli masz więcej niż jeden identyfikator na swoim koncie, możesz zmieniać Pass, za pomocą którego będziesz korzystać z targów. Aby to zrobić, po zalogowaniu przejdź do zakładki "Twoje IDs". Nie możesz jednak zmienić zarejestrowanego identyfikatora, jeżeli masz kilka Passów tego samego rodzaju. Zarejestrowany identyfikator jest widoczny na Twoim profilu.
Czy platforma działa na telefonach komórkowych?
Tak, możesz użyć telefonu komórkowego, aby uczestniczyć w targach. Uważaj na adblock, który może blokować dostęp.
W jakich godzinach odbędą odbywały się targi?
10:00 - 17:00 (UTC+02:00)
WARSZAWA: 10:00 AM - 05:00 PM
LONDYN: 09:00 AM - 04:00 PM
NOWY JORK: 04:00 AM - 11:00 AM
HONGKONG: 04:00 PM - 11:00 PM
MOSKWA: 11:00 AM - 06:00 PM
DUBAJ: 12:00 PM - 07:00 PM
TOKIO: 05:00 PM - 00:00 AM
Czy w trakcie AMBERIF virtual showroom odbędzie się networking?
W trakcie AMBERIF virtual showroom odbędzie się matchmaking online. Za pomocą dedykowanego narzędzia możliwe będzie umawianie spotkań online, które można zaplanować w dniach 24-26 czerwca w godzinach 10:00 - 17:00 (UTC+02:00).
Co to jest matchmaking?
Matchmaking to 30-minutowe, indywidualne spotkanie biznesowe między uczestnikami targów i wystawcami. Aby dołączyć do spotkania, potrzebujesz specjalnego linku, który znajdziesz w narzędziu matchmakingowym. Spotkania można zaplanować i możesz dostawać przypomnienie SMS, jeśli zaznaczysz odpowiednie pole wyboru. Dostęp do narzędzia będzie możliwy przed wydarzeniem oraz w trakcie. Już od 11 czerwca możesz rozpocząć planowanie spotkań. Matchmaking będzie się odbywać w dniach 24-26 czerwca, w godzinach 10:00 - 17:00 (UTC+02:00).
Czy będzie możliwość zwiedzenia stoisk wystawców, porozmawiania z przedstawicielami firm?
Tak, w trakcie targów będziesz mógł odwiedzać wirtualne stoiska wystawców. Tam znajdziesz oferty firm, będziesz mieć możliwość rozmowy z przedstawicielami w dedykowanych pokojach a także umówienia się na spotkanie 1:1 i być może poznania partnerów biznesowych.
Jak się przygotować do matchmakingu?
- Profil - uzupełnij swój profil wszystkimi informacjami. Dzięki temu uczestnicy będą mogli lepiej Cię poznać.
- Znajdź idealnego partnera do rozmowy - przemyśl z kim chcesz porozmawiać i nie trać czasu na przypadkowe spotkania. Przygotuj listę osób, z którymi chciałbyś się spotkać. Aby łatwiej odnaleźć odpowiednich partnerów, używaj filtrów. Zaproś swoich stałych partnerów i klientów do udziału.
- Przygotuj się przed spotkaniem - kiedy już zdecydujesz, z kim chcesz się spotkać, dobrą praktyką jest sprawdzenie tej osoby - zobacz jego/jej profil na LinkedIn, wyszukaj artykuły i prezentacje wideo. Spróbuj znaleźć słowa kluczowe, które pasowałyby do Twojej firmy i wykorzystaj je podczas rozmowy.
- Ustaw swoją dostępność - masz do dyspozycji kalendarz, w którym możesz zaznaczyć kiedy możesz uczestniczyć w spotkaniach. Możesz wyłączyć poszczególne godziny w ciągu dnia, a także cały dzień.
- Spersonalizuj swoją komunikację - ponieważ nie ustawiasz spotkań przypadkowo, wysyłaj dedykowane zaproszenia. Aby skontaktować się z wybraną osobą, możesz również skorzystać z czatu dostępnego w naszym systemie.
- Rozmowa/Spotkanie - Spotkania można umawiać od 10-17. Tak też jest skonstruowany kalendarz, który podzielony jest na trzy dni. Każde spotkanie trwa 1 godzinę. System aktywuje pokój na 10 minut przed spotkaniem i działa jeszcze dodatkowo 10 minut po spotkaniu. Jeżeli uznasz, że godzina to za mało, umów od razu 2 spotkania.
- Przygotuj najważniejsze punkty rozmowy - po określeniu z kim chcesz się spotkać i wysłaniu osobistego zaproszenia, dobrą praktyką będzie zaplanowanie najważniejszych punktów spotkania - przygotuj wcześniej kamerę, mikrofon, produkty, zdjęcia, pytania, które chciałbyś zadać - aby nie szykować ich dopiero podczas spotkania. Masz wtedy gwarancję, że otrzymasz ważne dla Ciebie informacje i dobrze wykorzystasz czas. Pamiętaj! Jedno spotkanie trwa 1 godzinę.
- Rób notatki z rozmowy - Twój mózg nie jest w stanie zapamiętać wszystkich informacji, dlatego pamiętaj, aby spisać te najważniejsze.
- Co robić po spotkaniu - możesz przesłać podsumowanie rozmowy swojemu partnerowi czy zaprosić do dalszego kontaktu, dzięki temu obie strony będą w posiadaniu tych samych informacji.
Jak mogę się zarejestrować?
Możesz się zarejestrować tutaj.
Jak mogę uzyskać dostęp do mojego konta AMBERIF virtual showroom?
Możesz zalogować się na swoje konto na naszej stronie internetowej za pomocą adresu e-mail i hasła.
Jeśli nie masz jeszcze konta, możesz je założyć tutaj.
Jak mogę edytować informacje na moim profilu?
Aby edytować informacje znajdujące się na profilu, należy zalogować się na swoje konto na naszej stronie inetrnetowej używając adresu e-mial i hasła, a następnie wybrać zakładkę "Twój profil".
Nie pracuję w żadnej firmie, co mam wpisać w okienku „nazwa firmy” podczas rejestracji?
Możesz wpisać tytuł projektu, który prowadzisz, nazwę organizacji, do której należysz, nazwę uczelni itd.
Jak mogę zmienić hasło?
Aby zmienić hasło zaloguj się na naszą stronę internetową. Następnie wybierz ZALOGUJ SIĘ i "ZAPOMNIAŁEŚ HASŁA?". Wyślemy Ci maila z linkiem do ustawienia nowego hasła.
Czy mogę usunąć swoje konto?
Jeśli chcesz usunąć swoje konto, skontaktuj się z nami pod adresem amberif@mtgsa.com.pl lub faq@mtgsa.com.pl.
Do czego uprawnia identyfikator AMBERIF virtual showroom?
Każdy rodzaj identyfikatora (np. visitor/media) daje inne możliwości.
Tutaj znajdziesz pełną listę, która pomoże Ci w wyborze odpowiedniego identyfikatora.
Otrzymałem identyfikator, gdzie mogę go znaleźć?
Po otrzymaniu passa dostaniesz e-mail z potwierdzeniem. Identyfikator będzie widoczny na Twoim koncie AMBERIF virtual showroom po zalogowaniu się na stronę internetową w zakładce "Twoje IDs".
Jak mogę przekazać identyfikator innej osobie?
Aby przekazać identyfikator musisz posiadać Exhibition Pass na swoim koncie. Następnie zaloguj się na naszą stronę internetową, przejdź do zakładki "Twoje IDs" i wybierz "Przekaż identyfikator".
Czy mogę otrzymać kilka identyfikatorów?
Tak, możesz otrzymać kilka identyfikatorów Exhibition Pass i przekazać je później swoim współpracownikom. Aby przekazać identyfikator zaloguj się na swoje konto na naszej stronie internetowej, przejdź do zakładki "Twoje IDs" i wybierz "Przekaż identyfikator". Ilość identyfikatorów zależy od zakupionego typu stoiska.
Ile osób może dołączyć do pokoju webinarowego?
W pokoju webinarowym może uczestniczyć maksymalnie 200 osób.
Czy każdy może uczestniczyć w webinarach?
Tak, każdy może uczestniczyć w webinarach, jednak Wystawcy mogą również zdecydować, że będą dostępne tylko dla wybranych osób z listy uczestników.
Czy mogę zaprosić gości do pokoju webinarowego?
Nie, system nie generuje zaproszeń do pokoi webinarowych.
Czy pokoje webinarowe mają ograniczenia czasowe?
Nie, w pokojach webinarowych Wystawców nie ma ograniczeń czasowych.
Czy mogę zorganizować webinar tylko dla wybranych osób?
Tak, możesz zamknąć pokój i wpuszczać tylko wybrane osoby z listy uczestników.
Co mogę robić w pokoju webinarowym?
Wystawca może:
- prowadzić webinary - wyświetlać gotowe prezentacje, plansze czy filmy. Uczestnik będzie miał widok na prezentowane materiały oraz prelegenta;
- prowadzić dyskusje w trakcie prezentacji - uczestnik będzie mógł w formie audio & wideo zabierać głos w trakcie prezentowania materiałów multimedialnych;
- zorganizować spotkania - będzie możliwość rozmowy z uczestnikami w formie audio i wideo;
- zapętlić gotowe materiały multimedialne;
- czatować z uczestnikami.
Czy mogę załączyć kilka plików do broszury produktu?
Możesz załączyć tylko jeden plik, ale możesz go zmieniać tyle razy, ile potrzebujesz.
Jaki jest maksymalny rozmiar i format broszury produktu?
W ramach funkcjonalności Katalogu Produktów na wirtualnym stoisku, wystawcy mogą załączyć plik o maksymalnej wielkości 10 MB w formacie PDF, który uczestnicy będą mogli pobrać na komputer.
Czy mogę dołączyć kilka filmów do wirtualnego stoiska?
Możesz dołączyć tylko jeden film, ale możesz go zmieniać tyle razy, ile potrzebujesz.
Jak zorganizować konferencję prasową?
Konferencja prasowa odbędzie się tak jak webinary - uczestnicy zadają pytania, a odpowiednie osoby na nie odpowiadają. Każdy wystawca będzie miał taki wirtualny pokój i zdecyduje o przebiegu spotkania.